четвртак, 28. фебруар 2013.

LJUBICANSTVENO

Godinama vec za nesto sto je ljubicaste boje a istovremeno i velicanstveno govorim upravo to - da je ljubicanstveno.Secam se da je Dragani,Marku i meni omiljena zanimacija bila izmisljanje novih reci.I sto su one bile nakaradnije,neobicnije ili sastavljene iz sto vise reci bilo nam je inspirativnije.Zao mi je sto te sklepane reci , od kojih bi se svaki filolog zblaznuo , nismo negde zapisivali.I bas tih 90-tih godina ,kada je beogradskim srednjim skolama harao  cuveni  dizelaski sleng , mi smo  valjda iz nekog mladalackog inata , izmisljali urnebesno smesne reci , odbijajuci da upadnemo u ono cuveno : baki,sine,mislm,ovo,ono.Rec ljubicanstveno nismo naravno mi izmislili ali smo je prihvatili kao produkt naseg vremena.I sada,mnogo godina kasnije , nasa cuvena trojka - Dragana,Marko i ja , ostali smo verni toj reci,ona nas podseca na ranu mladost,na strahotne 90-te i na snove koje smo tada imali i mastali kako cemo ziveti u nekom boljem vremenu..









                                        
                                          KAPUT - MONA   
                                          KOSULJA - KOTON
                                          PANTALONE - KOTON
                                          CIPELE - OBUCA METRO
                                          TORBA - MANGO
                                              

29 коментара:

  1. Divan je kaput!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Kaput je jako lep a torbu imamo istu samo je moja rozikasta..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala...torbama sam i ja odusevljena i vrlo su zgodne pa sam nabavila i bordo...

      Избриши
  3. Boja kaputa je sjajna, sviđa mi se kako ide uz kosu, a ovaj kroj pantalona ti strašno dobro stoji!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,sto je vrlo cudno jer kosa ide na crveno pomalo...slazem se za pantalone...

      Избриши
  4. Kada ste kupili pantalone? Da li ih ima jos? Fenomenalne su.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1. март 2013. 00:04

    Lep tekst, lepa zena...Sve je lepo...

    ОдговориИзбриши
  6. I ja upotrebljavam rec ljubicanstveno. LOL Lubicanstveno je bozanstveno...kaput je divan.

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam ti uvijek LJUBIČANSTVENA!!! Divan post, a kaput je NAJ,NAJ,NAJ!!!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман1. март 2013. 11:57

    svaki put sve lepse i bolje...samo tako nastavi...sve pohvale i za tekst,a bela bluza i crne pantalondake,pravi pogdak

    ОдговориИзбриши
  9. Sladak kaputic. Elegantan outfit. Pantalone su ili toliko dobre ili tebi tako DOBRO stoje!

    ОдговориИзбриши
  10. Hehehe...nisam ni ja sigurna sta je u pitanju,mozda oboje...

    ОдговориИзбриши
  11. Strava kombinacija...kaput i kosulja pun pogodak. cela kombinacija je odlicna, sve je na svom mestu.

    ОдговориИзбриши
  12. Lovely outfit! I like your blog. Would you like to follow each other? Kisses!

    http://the-may-day.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. A joj, ovo je stvarno divno, i tekst i outfit! :)

    My Blog: http://girlfromnk.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши