четвртак, 28. март 2013.

KOMANDOS


Ne,nisam bila inspirisana Svarcenegerom iz filma Komandos kada sam oblacila ovu kombinaciju ali joj ipak tako nadenuh ime.Naime niti sam ja ljubitelj Arnoldovih filmova i takve tematike niti sam 1985 . kada se film i pojavio , bila neki filmofil , vec sam za taj film i cula tek kada sam ovu kombinaciju i prvi put obukla.Naime u bivsoj firmi dobar deo muske ekipe je prokomentarisao : Marija spremas li se ti za ulogu u nastavku filma Komandos? Ha,ha - nasmejah se ja i izguglah taj film kako bih videla o cemu se radi.Bas lepo drage kolege , vi mene uporedjujete sa Svarcenegerom,sto niste sa Alisom Milano?Nisam se naljutila naravno ali sam shvatila i da muski svet asocijacija radi po dijametralno suprotnom sistemu od naseg.Kako bilo,htedoh ovom odecom da razbijem sablon u kombinacijama sa kojima sam se u poslednje vreme pojavljivala.















                                            PRSLUK - AVANGUARDIA
                                            PANTALONE I JAKNA - KUPLJENI NEGDE NA BULEVARU,PRE                                             X  GODINA
                                           TORBA I PATIKE - NISU BRENDIRANI
                                           BODI MAJICA - NIJE BRENDIRANA


20 коментара:

  1. Super je ideja,
    i odlično ti stoji ovaj stil,
    kao i boja karmina!:)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. март 2013. 16:13

    Verovala ili ne, ali lajner i crveni karmin ne idu uz sve, od salonki, gumenih cizama do patika! Promeni malo sminku.

    ОдговориИзбриши
  3. Nemogu vjerovati da postoji ovaj komentar iznad, jer ja upravo krenuh komentirati kako si lijepa, i da mi se jako sviđa kako si našminkana, i da ti super stoji. I kako upavo ova sminka uz ovakav oufit jeste ležerna kombinacija uz savršenu dozu ženstvenosti.
    Samo ti po svome, molim te. Prekrasna si

    ОдговориИзбриши
  4. Dopusteno je sve-od boje karmina do boje carapica.Kako se dive u filmovima bude sa kompletnom sminkom na licu,zar ne?Za drage kolege si trebala da imas Vuckov mitraljez u torbi,ne bi znali sta ih je snaslo :) Posle ove kombinacije zamisljam te u svecanoj haljini.:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah...ma oni su bili totalno duhoviti,ne zlonamerni...ajao ...meni je toliko hladno da sam se jedva i u ovome slikala,bice dana za haljine...

      Избриши
  5. Lepo ti stoji casual sportski stil. Lepa kosa, dobra sminka...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман29. март 2013. 15:46

    Lepa si ali kombinacija mi se bas i ne dopada .Jakna je prekratka a pantalone su mi ruznjikave i staromodne

    ОдговориИзбриши
  7. Svidja mi se ovo,opustena varijanta. :)
    Odlicno izgledas Marija,kao i obicno . :)

    ОдговориИзбриши
  8. Cute vest! I love the fur collar - and the military trend looks so good on you =)
    - Che

    style-che.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. opusteno! jaknica i prsluk su mi nekako naj u ovoj kombinaciji!

    ОдговориИзбриши
  10. Eh Ripanj... :) Inace veoma interesantna kombinacija :)

    ОдговориИзбриши